Hoe het communiceren begon
2003-1: In 2003 volgde ik een Reiki/Arisi-Ki cursus. Voor mij de eerste grote wake-up call. Het gehele weekend bleef de hond des huizes de hele tijd als m’n schaduw zo dichtbij. Het viel iedereen op. We hadden elkaar echter nooit eerder gezien.Tijdens het luisteren naar de cursusleider hoorde ik ineens ook een andere stem, ik Lees meer overHoe het communiceren begon[…]
